zaterdag 8 juni 2013

Opkikkers en matroesjka

Eindelijk is het weer lekker weer! Dus lekker buiten haken :) 
Maar helaas heb ik uitslag die onzettend jeukt dus mag ik niet in de zon :(

Maar dan haken we maar in de schaduw! En ik kwam wat leuke kleine haakwerkjes tegen die je lekker snel af hebt!

Deze matroesjka kwam ik hier tegen 
En zie hier het resultaat
















en omdat de gezondheid van mij en de familie niet erg goed gaat en ik over twee weken geopereerd moet worden ben ik nu maar wat opkikkers aan het haken! Hopen dat ze geluk brengen! Zie hier het patroon


















Maar nog een weekje en dan is het zover! PINKPOP! Ik ben benieuwd!
Hopen dat het weer dan nog zo mooi is!


3 opmerkingen:

  1. Leuk Minke!!

    Vooral dat kikkertje is erg lief!! Die ga ik zeker een keer maken!

    Groetjes en een fijne zondag!

    Liefs Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. En natuurlijk sterkte met je aankomende operatie!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja die kikkers zijn verslavend heb er al 3 af :)
    Dankjewel!!

    Liefs, Minke

    BeantwoordenVerwijderen