maandag 12 augustus 2013

cadeautjes..

Vandaag ga ik hopenlijk 2 super dagen hebben met mijn lieve vriendinnetje! Omdat zij geslaagd is dit jaar heb ik een cadeautje gekocht maar ik wilde het op een speciale manier inpakken.. 
Na wat zoeken heb ik een patroon van een zeepzakje gevonden deze heb ik wat aangepast waardoor het cadeautje erin past! Hopenlijk vind ze het leuk :)

Ook heb ik een hartje gehaakt in dezelfde kleuren als het zakje en haar eerste letter erop gehaakt.. Een leuk geheel!

Het patroon van het hartje vind je Hier

Ik had nog een leeg olvarit potje staan en daar wilde ik al langer wat mee doen.. Dus ik ben gaan googlen en daar vond ik dit leuke patroon!
Ik ben blij met het resultaat en er gaan er zeker nog vele volgen! Ze zijn leuk om cadeau te geven met een waxinelichtje erin ;)

Mijn opa en oma kwamen langs en zij brachten nog meer lege potjes en flesjes mee! Dus ik ben met een klein wijnflesje begonnen en ga er 2 losse delen omheen haken. 






Om de hals een deel en om de bredere kant een deel. Zo maak ik er 2 het uiteindelijke resultaat volgt!

Nu heb ik mijn haaksels tot nu toe weer laten zien..

Afgelopen zaterdag was het eindelijk zover! DUTCH VALLEY!
Het was een super dag, mooi weer, super optredens en veel gezelligheid!




we hebben daar gekampeerd 3 dagen zodat we niet naar huis hoefden te rijden en we hebben toch nog een bezoekje gebracht aan het strand! 

Dus een fantastisch weekend! Nu wachten op 14 september & 11 oktober want dan ga ik naar Nick & Simon!

liefs minke

1 opmerking:

  1. Wat leuk om het cadeautje in een gehaakt zakje te verpakken met een mooi hartje erbij. Was je vriendin er blij mee?
    Leuk dat versierde potje en die fles is helemaal top.
    de foto's laten goed zien dat het een gezellige dansdag was.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen