zondag 6 oktober 2013

Zpaghetti mand en meer!

Zo laat ik ook maar weer eens een berichtje plaatsen!
De laatste paar weken zijn zoo ontzettend druk.. Maar ik heb ook niet stil gezeten!

Ik wilde graag weer eens iets van zpaghetti maken alleen wat? En waar laat ik het allemaal?
Maar uiteindelijk is dit het resultaat en het is nog praktisch ook, hij hangt namelijk aan mijn bed!


Ook wilde ik graag iets met de schelpen van de vakantie doen, en had wel een ideetje.

Het resultaat is leuk ze hangen al aan de muur! 
en ondertussen moet ik ze nog voor 2 anderen maken!

Helaas heb ik ook nog het een en ander mee gemaakt met mijn neus, dus ik heb een mooie 'spreuk' gevonden:
Hopelijk klopt dit..

Nu nog een week bikkelen op stage en dan eerst naar Nick & Simon in het gelredome! En dan heerlijk herfstvakantie!
Dat ik kan bijkomen, en het hopelijk snel beter gaat..

Zo dit was mijn 'update'
Liefs, minke


Geen opmerkingen:

Een reactie posten